Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2022-12-22-005755-a) 

1 Назва предмета закупівлі Предмет закупівлі: Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів. Код ДК 021:2015 66510000-8 — Страхові послуги
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівл Страхування при перевезенні небезпечних вантажів – обов’язковий вид страхування, що покриває ризик відповідальності, що може настати при перевезенні небезпечних вантажів. Обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення проводиться відповідно до Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2002 р. №733. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб ДП «УДВП ІЗОТОП» та з урахуванням вимог Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2002 р. №733.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 з урахуванням вимог Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2002 р. №733. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались комерційні пропозиції від потенційних контрагентів.